Slött på avbytarbänken...

Hundarna ligger utslagna i soffan över mig trötta och snarkandes efter dagens bravader...

Har skvallrat som tusan med gråben idag och det har gått så bra!! han kan han! min fina fina hund... Fast vi mötte vår lilla nykommling till granne rottisen Ceasar som är tio veckor (urgullig), fast Pavo gillade inte riktigt att vi möttes i dörren.. men men jag får ge det lite tid så ska det nog gå, men i parken på avstånd gick det som smort, fast givetvist traskar man runt i evigheter och LETAR hundar och hittar inte några alls.. haha det hör inte till min vardag att leta hundar i vanliga fasll men restart på den! haha.... så hård träning Alabama så ska vi fixa detta det är jag alldeles säker på!

Men jag njuter varje dag nu av att se en förändring jag aldrig trodde skulle ske och nu är det skoj att gå på promenader igen och vi behöver inte åka iväg för att slippa alla hundar längre vi kan faktiskt gå i parken och njuta av den också!

Nu väntar sängen som ska bäddas och tvätten måste vikas sen somnar jag nog gott..

Summeringen av en bra dag √

Sov så Gott♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0