Popcorn..

Danne har åkt hem till Finspång och jag känner mig skit deppig!! Jag älskar att vara med Danne och man säger att de är bra att vara i från varandra BULLSHIT!! så är det inte för mig iaf jag kan många dagar känna att det är jobbigt att vi är så trång bebodda, med lite utrymme mm ,, men jag vill alltid han han nära! Nu sitter jag i soffan med en välförtjänt skål av popcorn att svulla i :)

Fast det blev vatten med citron till för jag har väl inte den bästa vätskebalansen i kroppen då det vart mer vinkonsumtion än något annat denna veckan !! haha!! men va skoj vi haft! trkigt at alla lämnar för sommaren det blir lite tomt, men roliga nya tag till hösten får vi hoppas, trots att några är på utlandsstudier en termin så får vi ju iaf se dem den sista terminen :o)

Har hjälpt Malin att packa lite lådor idag och det gick smidig och vi åt en härlig räkmacka till lunch och den traditionella latten :o) Hon är för go :) Jag hoppas hon får en grym termin i Österrike
Och desamma till Miss Sofie som ska till Holland och rumla runt :) Det kommer bli kanon!!!!!

Jag mycket händer och mer därtill kommer att hända... konstigt vad allt förändras snabbt man hinner knappt med men det är väl tjusningen med det =)

Har fått en ny mobil oxå en HTC-desire I LOVE IT!!! vilken telefon! jag är frälst!

Hoppas ni får en mysig lördagkväll ute i stormen :o)

Chipp O Hej

Kommentarer
Postat av: Daniel

Älskar dig.. nu blev jag rörd :)

2010-05-30 @ 17:17:34
Postat av: Emma

Sötis då, förstår att det är tungt för er att vara i från varandra. Ni e för goa. =) Snart kommer du hem till oss, så kan vi pyssla om dig tills du träffar din D-man igen =)

2010-05-30 @ 19:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0