Orientering!

Hellulu Today!!!!


Garvade lite när jag tidigare idag hjälpte Malin med det sista i hennes lägenhet och står och pillar ner gardinstängerna och kollar ner i parken och nån skön baddare ställer upp en husvagn med tält =) garv garv garv, det visade sig senare efter instängsling av vagnen då jag seriöst började undra va de sysslade med men det var målgången av en orienteringstävling! Hahaha och nu är det massor av folk som är utanför :) GILLA!!!! det ser så mysigt ut!!

Själv har jag tagit en skön långpromenade med dogsen i morse och joggat 4,15 km med pavisen så nu känner jag mig lite mör, ska bara ut och rasta Wilma som vart hos Sofie och Cattis en stund och blivit kelad :)) Wilma like =)
Får så dåligt samvete att lämna enne så jag bjöd sofie på sällskap thihi =) hon blev nog glad iaf :))

Det är fortfarande segt utan Danne men man får sysselsätta sig med annat =) ska städa lite med för så fort jag blir själv så stökar jag ner så förbannat haha, sjukt men sant!!

Ikväll ska jag lyxa och äta godis och kolla film och mysa med hundarna i soffan :) Längtar**

MORSDAG!!! Mammadagen på året GRATTIS mamma på dagen, hon fick ett gulligt kort i lådan så hon blev glad :D....

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0