ibland blir jag arg,väldigt arg!

En ny händelserik dag idag,
fått gjort massa strunt typ frissan med ddog och gymmat, dock inte pluggat ett dugg för jag orkade inte idag...

Bearbetat en HARE med pavo XXXXX antal minuter innan han gav sig, skall skall skall döv döv döv sur sur sur ja ni kan nog ana.. men jag försökt lirka och efter MÅNGA om och men gick han med på att vara tyst och sen efter hundraenmiljoners försök kom vi förbi också.. han är envis men jag är banne mig envisare!!!!!!
Ibland vill man bara säga
-men lilla vän det är ju bara en hare.
steg två! gör inte det , det hjälper inte!!

hahaha..... jag blir så trött...

Men men har haft en underbar kväll med min karl vi har mummsat vilt i räkor,scampi,jordgubbar,melon,vindruvor,ostar mm åhhhh det va så gott och jag är så mätt!! mmmm life is good sometimes..... ibland blir det plus i vardagen och ibland blir det minus men alltid så lyckas det på någotvis bli jämt! underbart!!

Deja vu är på tv och jag borde följt med bättre i handlingen för nu hajar jag ingenting och D är fast så ja får väl nicka och mmmma resten hihi!!


Sov så gott nu & trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0