En Ny Dag!!

En ny dag en ny vecka och massa på schemat!
Vart uppe sen 06 och filat på vår PP som ska redovisas inom kort... ja en powerpoint =)
ska strax ha möte med vår handläggare och nerverna spelar en alltid ett spratt, ris eller ros??!!

Hade en skön valborg i Floda med mycket jobb men gott att komma bort lite, tyvärr hann jag inte träffa blond vilet va himla tråkigt men man är ju strax på resande fot he igen med mer tid i bakfickan...

Danne stackarn är sjuk och ska tvingas stå och redovisa mitt i allt :o( han är så ynklig.. :D


Solen skiner förfullt och jag tog en härlig morgon runda med hundarna i morse och förövrigt dog av värmeslag då jag fiskade på mig alldeles på tok för myckt kläder haha, det är inte vinter fortf Elin!! får sätta en lapp på dörrn att mössan ska lämnas inne ;o)

Nu bär det av till skolan så ha en kanon dag!

over and out!

Kommentarer
Postat av: D boy

Vet inte riktigt om vi hade möte med vår handläggare ;) men med vår handledare :D hihi... Du är verkligen sötast älskling :) puss puss

2010-05-03 @ 17:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0