underbara morgon

lyckats med lite planering och skrivit ner ett par rader i min almanacka, nu återstår bara att följa den också.. Många lektioner i framtiden så slapptiden är över, eller slapp och slapp men värre lär det bli!
Sitter och förbereder mig för dagens gruppmöte, vi har lektion nu men jag hostar ju fortfarande så jag kan inte sitta där och störa alla så Danne gick själv idag! får läsa hans anteckningar senare... Tänkte vara en duktig pluggis idag och få lite överstökat.. bra början än sålänge så det lär bli en lyckad dag!

Solen strålar underbart ute så en lång härlig promenad väntar också i eftermiddag... Bara älskar när solen är framme det har ju vart så mörkt sålänge nu så alla poppar upp ur sina skal när solen kommer fram :o) nästan så att det spritter vårkänslor i alla fast det fortfarande ligger över en meter snö överallt! Såg förövrigt asfalt för första gången på länge häromdagen haha, oerhört imponerande!

Hoppas dagen har något trevligt att bjuda på för er därute!

In och bakom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0