trött Å jävlig!

hooooooooooooooooooooooostar ut mina lungor snart och det tröttar ut mig plus att jag får sjukaste träningsvärken i magen.. buhuhu..

Har haft en super lugn dag efter vår långa soliga promenad i morse.. har vart skönt att vila lite, vi va på MAX och käka sofie danne o jag nyss så mätt o glad och trött så nu ska här sovas för fulla muggar!!!!

jag är innerligt sur över att återigen för tremiljontesjuhundrafemtioelfte gången vara sjuk under denna vinter!!!! tråkigt är sammanfattningen.....................


jaja nog med gnäll fast mer att komma..tro? ja!

sov så gott nu så hostar jag mig vidare mot ännu en bitter sömnlös natt!!!
JAG ÄR INTE BITTER!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0