Snart brakar det!

Snart fylls lägenheten av nio personer och en Diesel som ska äta lite lunch och njuta utav skövde livet ett tag! Ska sätta en deg nu så en blir klar lagom till festligheterna börjar, kycklingen ska läggas på tining och silvret ska putsas!
Ser fram emot denna dag även fast jag kanske känner en viss nervositet att våra föräldrar ska träffas för första gången :o) Mina små bröder kommer med också så det kommer bli väldigt skoj..

Jag ska städa och fixa till det sista och bearbeta bort alla miljoners hårstrån som pavo dräller omkring sig innan alla kommer, Danne ska ta ut hundarna i skogen så de får springa av sig lite medans jag bakar bröden och lagar maten..
Men han sover fortfarande så får se hur nöjd han bli med att bli väckt nu :o) kanske ska hitta på något busigt så han flyger upp hihi!!

 

Vi behöver vår nu, såg på nyheterna igår att de första vårblommorna hade slagit ut i malmö och här sitter vi med över en meter snö.... ge os en gnutta värme nu så all snö smälter och våren kan stråla lite :o) De sa även att de första tranorna brukar annlända till Hornborgarsjön vid denna tiden men att de hade flugit över och vänt tillbaka...

 

nu måste jag skynda mig lite så allt blir fixat och trixat....

 

Ha en bra dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0