Skruvat eller korkat?!

En dag av oväntade moves är inte en vanlig dag för en miss planerare :o) Skulle stor handlat men gick ut på långis med hundarna i stormen istället vilket var otroligt jobbigt för man halkade enbart omkring.... sen skulle jag gjort massa annat medans danne va sjuk men jag gav han en chips påse i sängen och traskade ut på stan med Petter för att fika :o) kaka och kaffe tycker vi mycket om :o) Så det vart pims och snackisar, mycket trevligt tycker jag allt.... Jag är trött nu och funderar på att bädda ner mig och somna, det hade vart skönt men troligtvis så blir det väl inte så.. Varje gång man planerar att somna tidigt så blir det alltid as sent,av någon skum anledning!

D gluttar på terminator fast jag hoppade det draget,verkar inte vara något jag vill se eller lägga på mina hjärnbalk!

Ska nog smaksätta gommen med lite te nu innan jag motionerar hundarna för sista gången för idag!

Såå får det bli!



Skruvat eller bara förbannat korkat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0