Redigt!!

Sov förlänge :o( men skönt vart det, måste vart för att jag häromdagen pratade om hur skönt det är att alltid gå upp tidigt och sen dess har jag banne mig inte tagit mig  upp ur sängen!! haha :o)

Har vart ute med hundarna på en tur i snöyran och vi blåstoch halkade omkull omvartannat.. Gymmet har fått sig en påhälsing också och jag körde stenhårt idag :o) så NÖJD!!!! trampade som en gnu på maskinen medans jag tittade på reprisen på herrarnas 50 km från igår, de har en aningens bättre kondis än mig men bara lite ;o)



Här har vi brons killen :o)

Grymaste loppet verkligen!

Och sen i natt efter detta grymminglopp kom ju sensations hockeyn VILKEN MATCH!!!!! herregud... de va riktigt kul att se den och så spännande!!

Har en potatis och löksopppa på spisen nu som jag måste röra lite i sen blir det förvaltningsrätt...

Klart över! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0