Pannkakor till frulle ...

Nu är helgen över med alla bravader :o)
Vi har haft det såå mysigt och trevligt och allt blev så himla lyckat!!!
Jag hade ju lagat mat tills de kom Jamie Olivers kyckling stroganoff som blev super lyckad med nybakat bröd till osv... Mycket uppskattat vilket var tur för jag var nervös....
På kvällen hade vi bokat bord på Parnassen som ligger i Skövdes kulturhus (som är Sveriges äldsta), kanon resaturang med kanon god mat och ett väldigt fint ställe så vi stannade kvar tills vi blev utslägda!! haha!!

På söndagen (igår) blev det korvgrillning på Billingen med hela gänget och hundar och vi hade laddat med engångsgrillar och korvar i mängder.. Det blev så gott!!

Så helgen blev väldigt lyckad,alla hade trevligt, vi överlevde och alla fick plats i vår lilla lägenhet :o)

Danne fick fina presenter som han blev så glad över och som hanverkligen behövde, ett strykjärn äntligen!! strykbräda :o) rakapparat , skjorta osv... :o) Jättefina grejor!

Nu gör min älskade smarriga pannkakor till mig så det är dags att hugga in!

Njut i solen nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0