Lovley Morning!

SOLEN Lyser över våran vackra stad idag :o) ska strax ge mig ut på dagens första promenad, det ser kallt ut men alldeles underbart ut ute!! Man blir på ett STRÅLANDE humör av solen hahaha!! Kul redan såhär på morgonkvisten...
Idag åker mina kära vänner till kiruna och jag är såå avundsjuk, jag hade lätt hängt på! Hundspann,vacker natur , snöskotrar mm :o) hoppas de får en underbar semester up north!

IDAG bär det strax av till skolan för att få lite undervisning i gruppsykologi.. sen väntar gymmet och det ska bli skönt.. Är lite mör sen igår men det går alltid att banka ur en :o)
Och avslutningsvis storhandling med Petter och försöka bestämma vad vi ska bjuda på till helgen när föräldrarna kommer ner för att träffas för första gången NERVÖS! hihi.. de kommer gå alldeles kanon!
Men jag måste ha något bra att bjuda på så förslag hade vart en väldigt trevlig gest! MOTTAGES GÄRNA!!!!!

NU måste jag gå ut med hundarna innan skolan!

HA en trevlig dag i solskenet...

KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad spännande!!!

Va roligt! Ja då får du bjuda på nåt bra gumman!!Jag funderar på recept!

2010-03-02 @ 10:38:28
URL: http://karinberntsson.blogg.se/
Postat av: Elin

underbart, ja snälla KOM gärna på nått :o)

2010-03-02 @ 12:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0