Inköpslista!

Spaltar upp i småprydliga rader vad jag ska handla i mataffären.... Måste ju bjuda på något gott och det måste ju inhandlas, ikväll blir första provsmakninngen om vad som ska bjudas på på lördag! Kycklingtroganoff av jamie oliver :o) hoppas att det smakar lika gott som ingredienserna låter ihop hahaha....
Jag blir hungrig av bara tanken, det såg gott ut och de säger ju att ögat har störst procentsats i maten... får se får se......

Försökte just brotta mig in i spontantvätten för att "hast" tvätta lite men det gick inte att komma in genom dörren, skumT! aja hoppas det funkar sen för jag är i desperat behov av sockar då jag nu har randiga i rött på mig och de matchar absolut inget i min garderob så det ser för j-vligt ut!

Ska slänga i mig nått ätbart nu så jag inte handlar upp hela affären ;o)

över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0