Ibland..........

Jag har så jävla ont i magen så jag vill slita ut skiten... ringer och frågar varför och får det underbara svaret att det bara är så det kommer ge med sig, my ass att det kommer...
Ont trött gråtandes och ännu en sömnlös natt väntar med ångest!
de sa jag skulle promenera också men jag vill inte gå?! jag får väll ta mig i kragen och försöka då om det nu ska hjälpa! Iaf inte min dag idag men grupputvärderingen som jag var på nyss gick med bravuu och lite små sorgligt att lämna vår kära grupp! men vi ska träffas på tors för en fika och tjöt så det blir alla tiders..
hoppas det släpper tills dess...
Solen skiner skönt idag så jag får väl ta på mig jackan igen och lunka ut lite....

haha hittade dessa ursnygga skor.. hihi!!!




Verkligen urfula haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0