Hundra höjdare?

Jahuuja vad man har härjat idag, först promenix som vanligt och sen tittat i alla affärer jag kunde hitta och jag vart riktigt impad över modet som råder.. Inte alltid min stil men mycket snyggt och många sjuuukt snygga jackor i vår! Hur ska jag välja? förmodligen efter den tråkiga piss plånboken :o( men det tänker vi inte på nu! det är Lördag,kvällen börjar nalkas, det är FEST!!! hoho såå najs!!

laddar med kaffe innan första ölen ska knäckas!

Ikväll blir det 30-års firande för Christopher (BAM ) på peach och vi hoppas på en galen kväll---.....---it will be!!!!

Jag hittade ett par asssssssssssssss snygga jeans som i ordinarie pris kostade
1499
på rean
699
när jag kom in
350

weiiii gryming gryming fornarina jeans som satt som ett smäck fast jag hade precis käkat så jag kunde inte knäppa dem hahahahha jag löser det sen efter X antal runtskuttanden!!



Den ljusa modellen av dessa :o)

Dagen har vart strålande and more to come ;o)

Ha en fabulous evening!

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0