Godmorgon Måndag!

Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det.

Idag börjar en ny kurs och efter det är det dags för konsultationen för Pavo =)
Jag är så lycklig att det äntligen drar igång,nu kan det inte bli sämre...

Sitter i min molle och har precis vaknat,det är svinkallt i lgh för de stänger värmen under en viss temperatur som uppenbarligen är för kallt.. Jag har laddat med ljus överallt så snart är väl värmen igång lite iaf..

Vi hade jättetrevligt i Gbg igår hos mamma som fyllde 54 år :o) alla var där och vi åt gott och skrattade hejdlöst!!
Sen svängde vi för bi Emma som jag inte sett på evigheter och vad jag insåg att jag saknar henne :o)



Haha...

Nu ska Danne ut och cyckla med pavo i regnet och jag tänkte ta en joggingrunda innan frukost!

Ha en super vecka  nu innan påsken knackar på dörr´n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0