Godkväll god morgon kanske??

har inte hunnit vara inloggad idag alls, det har bara sprungit iväg med tid idag! först var det ju mötet som gick bra sen vidare hem och min sötaste hade gjort lunch! sen iväg med hundarna på långis och gym på det som fullständigt körde slut på mig tack vare en pantertant! hon va så satans snabb och mn kan ju inte vara sämre så där stod jag på bandet med svetten rinnandes som ett vattenfall men jag gav mig inte! ha! massa kalorier och döende Elin efteråt medans pantertanten glatt och inte vettandes fortsatte sitt pass, då gick jag hem!!

handlade lite mat osv sen äntligen hemma... Carlos kom hit för att baka lite bröd eller jag skulle visa hur man gjorde och vi lyckades tror jag, vi smakade inte men det såg göttans ut.. vi käkade scones och kollade criminal minds, mycket trevlig kväll..

D har varit bort hos Bardia hela kvällen och jag hoppas han kommer snart men vi får väl se det brukar tendera i långa nätter när de spelar...

Nu måste jag sova så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0