En dag fylld av plugg!!!

Idag ska här pluggas för fulla muggar, har två tentor nästa vecka så vi tar i med hårdhandskarna...
men det är lungan för jag känner mig rätt lung över det och jag vet att de kommer gå kanon!!
Ska göra klart min övningstenta i förvaltningsrätten idag innan kl.12.00 då vi ska fika en sista gång med gruppen..
Sen blir det mer plugg hos Malin kl.15.00 :o) skönt att man har att göra!

Igårkväll va jag med grabbarna och kollade på CL på O´learys och drack en ramlösa.. hhaa jag körde!
Men det va trevligt och skönt att komma iväg lite då jag mest vart hemmasittandes de senaste dagarna..

Jag sitter och letar efter en bra hundbur som man kan få in i min lilla bil och har hittat flera men det är vrååål dyra! sjukt att säkerhet måste vara så himla dyrt, men jag är på jakt och något lär väl dyka upp som är rimligt iaf!
Får fortsätta spana lite :o)


Nu måste jag ta tag i denna dagen så ha en skön Torsdag!



Hittade en finbild på Diesel (Pappas&mammas hund)

SNYGGO ;O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0