Deg!

degen är satt på jäsning! 1,5 timme tills utbakning!
Ska ta tag i städningen nu och förhoppningsvis så slutar jag hosta om det är kliniskt rent, fast vi har städat i tre dagar nu och det verkar inte vara det som är problemet!
Dricker mitt morgon kaffe nu och njuter av solen en stund innan dammsugaren åker på!
Har hittat en ny liten kvist på min orkideé och det gjorde mig såå glad ;o) två stänglar på den ena och förhoppningsvis en på den andra! Hoppas hoppas, de är ju så fina!

Skönaste sommarbilden :o)

Snart är det sommar!!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh jag är så nyfiken på vilken myshelg ni haft!!

Pussar

2010-03-07 @ 14:04:55
URL: http://karinberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0