Bakis & Pizza

LITE trött efter nattens bravader haha, som man troligtvis förtjänar... Men en jätterolig kväll med galet underhåll!!
Slirade hem vid tre snåret och jag vågar inte svära på hur lång tid det tog men hem kom vi ju iaf hihi...
Och idag är det givetvis bakis pizza med cola och huvudvärks-tabletter haha...



Slappt o soffan är var det är och vad det kommer att förbli resterande del av dagen..

Gillar att man är så underbart positiv när man slirat hem i natt och uttrycker för sig själv att i morgon går vi upp och tränar tidigt hahaha, nja så var inte fallet vaknade till vid sju snåret sänkte två flaskor vatten somnade om och vred mig ur sängen vid halv elva haha.. TRÖTT!!
ingen träning idag jag lovar!!

åter till slapptillstånd...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, lustigt jag sa samma sak till mig själv när jag vinglade hem kl 2 i natt "imorgon blir det upp i tid till lokalen och träna Taekwon-do"vaknade 9.30 var hungrig gick upp och åt, däckade i sängen 3 timmar till = Ingen träning för mig idag heller, största ansträngningen kan bli Willys för cola och saltlakrits!

2010-03-14 @ 14:00:32
URL: http://johannaekblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0