Back again!

Tillbaka till verkligheten=)


Har haft lite tentor att plugga till och massa annat att göra så datorn har hamnat sist på prio listan! Ska snart iväg på min sista helvetes tenta och avnjuta fem timmar av skriv kramp! hah!!

Har vart ute i vår regnet och joggat med Danne och hundarna,vilket var underbart fast lite kallt om skallen..
Ikväll efter tentan ska vi till Voda och äta och dricka gott som avslut på denna period..
Fast det blir lungt för min del då jag har urinvägsinflammation så det blir vatten för mig :o(
men det gör inget för jag ska köra till Gbg i morogn för mammsen fyller år så det blir kalas med en god påsk lunch!
Vi åker bara över dagen för på måndag drar det igång igen med plugg och hund coach på kvällen :o) äntligen!! ska bli så spännande att se vad som komma skall ....

Ska sätta mig och gå igenom allt nu innan tentan så det är färskt :o)

wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0