Arg/Glad?

Hmmm arg eller glad? trött eller pigg... ja inte pigg iaf.. stressat runt som få och enbart tröttat ut mig, men det vart gymmet iaf och det va skönt och det avslutades med en lång promenad i solskenet... Pavo var super dukti idag igen och matte sken återigen som en sol!!



Tröttaste mummriken :o)
Lillgosen ligger alltid i knät och myser

har solat och städsat och handlat och pluggat ja bara en massa måsten idag.. men efter avklarande så känns det förbannat bra! Nu sitter jag här i röran efter middagen och borde röja det sista men jag ids inte och  D gick iväg på CL så han lär ju inte visa sig här på X antal timmar!

Jubidebiduu nu tar jag tag iiit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0