9876543210

jag är lite smått uttråkad idag, var hos farbror läkare idag och nu ligger jag lite mindre rörlig och ska väl vila lite extra kanske, men det är förbannat trist må ja säg!

Har tittat på bostad idag genom vårt avlånga land och vi smider våra planer för framtiden, riktigt mysigt och lite spännande :o) Jag längtar på ett vis tills då men det är gott att leva i nuet också alltså jag kan faktiskt ha kakan och äta upp den...

Sitter och pillar på dammsugaren och försöker finula ut vilken påse man ska ha men jag har banne mig sökt igenom vartenda register och just min finns givetis inte så jag får påbörja en shoppingrunda efter dammsugarpåsar! jätteKul med skarp ironi!

Nä jag måste lägga mig en stund jag är helt slut...

sov soligt!

Kommentarer
Postat av: En annan Elin

http://www.dammsugarpase.se/

2010-03-15 @ 14:54:05
Postat av: Elin

Ska absolut kolla in det på stört :o) tack!

2010-03-15 @ 15:09:22
Postat av: Anonym

Så lite så, hoppas att du finner vad du söker :)

2010-03-16 @ 14:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0