Vad bloggar vi om idag?

En solig och underbar morgon med mycket fågelkvitter...



Hihi..... så rolig.. riktigt så kände jag dock inte...

Har vart ute på min morgon runda med johanna på 7km och är lite trött i benen men nu ska vi vidare till gymmet så man kan ha hela dagen till godo sen :o)
Igår var den mest sinnessjuka dagen, pust...
07:45-morgon promenad 7km
10:00 Gym
Sola i parken ;)
2 timmar promenad med Marina
5 km promenad vid 19:30
Jogga 4 km med Petter på kvällen

TRO att jag var trött efter den dagen men va skoj jag hade :o) man blir så pigg av vädret..

Nu måste jag verkligen rusa och leta efter cykelnyckeln för den har en förmåga att få ben


Ha en fin och solig Tisdag! Kramar!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Okey, OMG? Du är galen!!

2010-06-01 @ 11:05:56
URL: http://karinberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0