Kanske dags för en update?!

Jag är en inaktiv person :D

Ligger i sängen med bultande huvudvärk,feber och satans ont i halsen.... kul när man äntligen skulle börja jobba att bli sjuk istället ://XX

Men hoppas och hoppas att det ska bli bättre snart så jag kan komma igång, och mina stackars hundar som enbart får sova när matte knappt orkar sig ut genom dörren, de är tåliga som tur är... men ska preparera mig med ipren och gå ner till sjön med dem så blir de glada!!



Wilma letar efter en irriterande fluga i gräset...

Vi hoppas på lite bättre väder här hemma denna veckan så man kan gå ut utan att se ut som en dränkt katt när man kommer tillbaka, vill juu bara ha lite sol och bränna ;)
Ska avsluta mitt te nu och klä på mig och gå ut en sväng!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0