♥ Hemgång

Idag bär det av mot Floda/Tollered skogarna och hemgång för sommaren, Med vemod och även glädje lämnar jag Skövdeland för några månader för att sedan komma tillbaka med nya tag till Hösten... Det är tråkigt att lämna alla och igår sa jag hej då till Johanna & Viktor



Finisarna :)
♥♥♥

Så tråkigt att säga Hej då när det alltid är så kul att umgås, men jag hoppas ni får en fabulous time på er härliga resa!!!


Nu ska det sista packas och jag har så¨mycket grejer som ska med i min lilla lilla bil, undra hur det ska gå??? Knö kanske?? ska bli spännande haha...

Måste rusa upp på stan oxå för att fixa det sista..

Nu måste jag ordna upp det här så jag får en struktur för jag satte mig nyss pustandes i soffan och visste varken ut eller in haha..

Ha en bra dag, och kör försiktigt för det gör alltid jag
♥♥♥ HAHA

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kommer sakna dig med vännen! Jätte mycket!!!! Hoppas det går bra för dig på jobbet i sommar=) Vi hörs och syns!

2010-06-05 @ 10:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0