Hej Hopp..... G...S... :D

Hej alla glada och mindre glada :D Vilken dag!!! Solen är ju vår vän tjugofyra-sju visst är det grymt skönt!!! mmm... Va uppe 05:40 i morse för att gå morgon promenix och jag va lite mör men det gick snabbt över, sen va det hem och vidare till frissan, äntligen frissan!!!! weii nu e jag fin igen :)

Handlade lite också som jag behövde men va folk de va i staden då det är student idag, goa och glada och så söta :)

Igår hade vi TacoHej på fyran, myckket trevligt ocg goood mat, det gjorde du fint marina!



Sofie,Belma och Christine hackar och mosar förfullt för grönsaker och Guacamole... SÅ GOTT!!



Vackra Johanna kämpade vilt med den slöa kniven..


Lite innan måste man ha viiin :D

Sen tog jag mitt snille inga fler kort givetvis, haha, flärpo!

Nu sitter jag här hemma i röran och försöker packa ner allt för tre månader i Floda, guud va jobbigt det är att packa.. För Danne tog det typ tio minuter jag har hållit på i tre dagar och är fortfarande inte klar!!
PUST


Stånk


UUuuuuääää



Ska väl ta mig samman igen dådå..

Hoppas på en trevlig solig lördags kväll

Chippen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0