Yeah!

NU avslutar jag studierna för en stund.. Har hunnit med ett seminarium, gruppmöte och skrivit lite på mitt projektarbete :) kreativt!!!
Nu ska vi åka till skogen en sväng och andas lite frisk luft, sen blir det att lämpa av D vid gymmet och jag ska åka och byta en tröja.. Fulltööss.....

Jag hade gärna gått ut och tagit en öl ikväll med det får bli en annan dag, måste bli färdig med arbetet först är ju bara tre dagar kvar! Pust!
Semenariumet idag var annorlunda mot vad vi brukar få hitta på, vi gjorde gruppövningar som synnerligen var intressanta.. Kul att gör något annat för en gångs skull :o)

Nupps på med överdragsbyxorna och kängorna och jacka,mössa,vanta,halsduk mm det är kallt att vara hundägare, men väldigt varierat!!!! ha.ha.ha... ;o)

Hej på ett tag!!



Vackert..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0