Upprörd..

Ibland (ganska ofta) gör min stora Pavo mig otroligt upprörd, han skäller o skäller o skäller o skäller och SKÄLLER!!!!
Jag blir tokig, han skäller på hundar, människor, kråkor, andra fåglar, plastpåsar och allt annat som rör sig och inte rör sig..
Och nu är han givetvis ännu värre än innan för nu är så understimulerad så myrorna kutar i kroppen på han...
Min Gråbente fina lurv hund är ett spektakel att ha att göra med ibland.. Så D fick trösta mig efter promenaden då jag trodde jag skulle gå av för räkning, när han skällde konstant under 20 minuter..

Hörselskydd nästa!!



Som ni ser ständigt skällande!

Nu är jag helt utmattad och ska baka lite bröd istället..

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0