Sybarit

Nu har Petter varit här hela kvällen och visat sina bilder, helt otroliga bilder! Vilket ställe :) Lätt värt!!
Dit skulle man ju definitivt åka, så väldigt vackert..

Vi har Frossat (sybarit) i pannkakor :) mmmmm grädde,nutella (lärde jag mig i frankrike), mango, banan och sylt, sinnessjukt gott!!

Sybarit är förövrigt dagens ord och betyder bla frosseri ;) Nu vet ni det!


Vi fick jättefina presenter från Kina med..



En jättefin sjal i underbart tyg och jättevackra färger, jag blev verkligen jätteglad för den :)



En sk-t häftig Kimono (tror det stavas så) , vilka färger!!!



Danne fick två jättesnygga pikétröjor en i rött också, snyggt jobbat Petter ;)
Han blev jätteglad så nu blir han som är snygg snyggare..



OCH här har vi pannaks bordet.. som sagt frosseri...

Så nu är jag mätt, glad, nöjd, trött och fortfarande lite hängig men att sova lite så kanske jag är bra tills i morgon..
Jag är iaf glad att P är hemma igen, det va skoj att träffa honom!

Sov gott därute..

Kommentarer
Postat av: Karin

Om D är snygg, snyggare är du Snyggast då?



Åh va kul att P är hemma!! Va go han e som köper presenter!!



Jag vill med ha pancakes!! :)



Pussis

2010-01-11 @ 23:07:15
URL: http://karinberntsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Men HALLÅ klart ja eä ;) hihi



ja de va skoj o se honom igen, vi blev jätteglada för presenterna, visst va sjalen underbar! ;) Puss

2010-01-11 @ 23:13:02
Postat av: Karin

Ja den var SUPER fin måste jag säga.. Han har allt lite stajl den grabben :)

2010-01-12 @ 14:12:54
URL: http://karinberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0