Slutspuurt..

Jobbar som en tok nu för att ordningställa de sista raderna, jag ska bli klar idag även om jag måste sitta hela natten..
Danne är borta o gamear så jag är själv hemma med alla böcker..
Det är bra för då slipper jag vara en tråkig flickvän idag :)

Jag är uppe i 13 sidor nu och lite till lär det väl bli, pust och ståk, det är mäktigt för fingrarna...

Ska äta lite spagetti och ketchup, som är min favorit.
Fast D hatar den måltiden vilket han helst inte kallar måltid men jag älskar det!!!!
Pasta Rouge it is!!!
Pasta Blanche är för fattiga som inte har ketchup...

Det är viktigt vilken ketchup sort det är för det finns bara "one and the only" som funkar...



Nu ska här frossas medans man är ensam hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0