slappt...

Nu e det slappt på Elin fronten.... har flängt runt som en tok större delen av dagen, diverse hit, diverse dit o tillbax dit igen :o) helt slut... Efter vi vart i skogen släppte jag ju av D vid gymmet och åkte hem för att inse att D hade bägge nycklarna, så det var bara vackert att vända om och hämta dem..
Men när jag kom ner till gymmet iklädd termobrallor,mega jacka mössa osv osv...
( michelingubbe)
så var Danne puts väck!! Peter som äger gymmet kollade om D var inloggad och det var han men vi kunde bara inte hitta honom.... Bortblåst!!! väntade i 20 minuter fullkomligt genomsvett i alla dessa kläder så kom lilla D ut från SOLARIET!!!! ahhhh han va lika varm som jag :S hahaha.. skulle sett hans min när jag satt där :o) haha!!!

sen åkte jag häm och ÖPPNADE dörren och gick in, Äntligen..... Som kompensation köpte min söta D en matta till mig som jag har velat ha jättelänge så nu har jag mina små fossingar på den och guuuud va snyggt det blev,,,,,,,, så nöjd!!!! Nu ska jag njuta hela kvällen av att vara inne :o) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0