sjuuukt!!!

Såg precis på tv reklamen om någon som gillade sockiplast och tyckte de va dö sexigt, hahaha, grow up maybe?? bara en tanke förstås!! :o)
En annan som va nerkärad i alla sina miljarders dockor som hon bar under armen i ett, hon till och med bar ut dem för att de skulle få frisk luft, dubbel hahaha!!! Outsiders visar ju givetvis detta avsnittet.... i bland undrar man ;o)

Oooo idag har jag hunnit så mycket, vart uppe med tuppen, de e inte varje dag :o) satte en deg på jäsning vid nio i morse som jag strax ska knåda ut, vart på intro till förvaltningsrätten också det gick kanon... Hunnit med skogen och lunch också.. Så nu blir det bakning och sen en öl på Harrys ikväll!! Kan det bli bättre....

Måste skynda..

Ps, Danne kastade en boll i huvudet på mig när han skulle leka med Pavo :o( BIG aj aj... haha och jag tänkte innan att jag borde hålla mig bakom när de leker, men men jag hann aldrig undan :oD ds...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0