Sjuk..

Guud vad jag är utslagen, orkar inte med mig själv idag....

som tur är kom det efter tentan igår, som förövrigt gick relativt smärtfritt.. men fem timmar gick så sjuukt fort...
skrivkrampen var nära att visa sig, men med en halvt nervässad penna som jag tappert vred om under dessa fem timmar så klarade jag mig galant :D

Har placerat mig i soffan i väntan på att danne ska handla värktabletter så jag kan resa mig upp...

tur  att man har nåon som tar hand om en idag OCH han har lovat att göra pannkakor till mig..... vilken man !!!!!!
mm längtar, jag är själv okapabel även i ett friskt tillstånd att göra pannkakor då jag blir vansinig när de bara fastnar...

ipren-mannen here i come.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0