Shopping alabama ✫


Pust å stånk å stöön... Inhandlat ALLT som jag behövde i mat och pryl väg från mataffären...
Jösses vad saker man "behöver" :o)Skumt fenomen det där..
Men men positivt överraskade när betalningen kom då det inte vart så dyrt som jag trodde ;o)

Glad som en lärka tassade jag ut med fem matkassar!!  ( Danne körde vagnen, jag låg som en död sparris över) haha.... nja nästan iaf!! 

Kul när man kommer hem sen och inser att man köpt huuur mycket kattmat som helst, de hade rea i djuraffären och sen hade jag ju givetvis glömt det när vi kom till mataffären, så då köpte jag en hel säck till..
Hhaah minnet är bra men kort!! Men hon klarar sig genom ett världskrig nu iaf!

Så var man tvungen att omorganisera precis överallt också för att få in allt på plats :o) men kvick och allert som man är (hrmfhaha) så löste det sig också! Hoppas jag slipper handla på länge nu, det är ju så nedrans tungt...

Nu ska jag tvätta massor av kläder som borde tvättast för längesen men jag har inte hunnit (orkat) med det....
Sen blir det projektarbete en stund, pluggade i morde också riktigt duktigt fick högsta betyg på sista testet med :oD big smile.........

jaja nog med skrytande hihi....

Här ska tvättas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0