Säng ljuva säng...

Ja efter en dag innehållande det mesta är jag rätt trött nu.. Kollade kurslitteratur inför de nya kurserna nu, Gruppsykologi och förvaltningsrätt, det ska bli skitkul!!!

Jag ser faktiskt framemot det.. Batterierna laddas om..

Måste bara slänga in en jättekul bild som min kära vän karin skickade (skum humor)

I LIKE!!!



Hahahahaha Detta är humor gott folk!

En liten notis till Karin: Jag saknar dig här hemma guman, speciellt nu när jag sitter själv o as garvar över detta hihihi!!  KulKarin, ska vi börja kalla henne de kanske, nope du måste upp ett leve till OCh för att spinna vidare på level så såg jag supermario spelet i affären idag, Awesome!!!!
Ska nog fixa det och se om jag har fingerfärdigheten som jag hade för typ 15  årsen, va de så längesen?? herregud hoppas inte det :S wieerd man Blir äldre.. hmm 25 i år= stort! är man vuxen nu då och måste ta sådär äckligt mycket ansvar (axelryckning) nä jag väntar till en annan gång, ansvar??  avvaktande djup suck...

Jag ska lägga mig nu och fundera mer på sådant som jag igentligen inte vet varför jag lägger energi på..

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är ju fööööör söt... Haha ska se om jag kan komma upp en level till!!!



Hur va helgen babe! Frisk nu? Besos

2010-01-17 @ 12:21:47
URL: http://karinberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0