Sämst

NEJ- jag mår inte bra idag alls, blev en aningens förmycket av det goda igår... Huvudet dunkar, hjärtat slår, magen känns som en soda streamer, fingrarna viner inte över tangenterna som de brukar och att stå upp är inte och tala om.....
Men- va skoj vi hade, handbollen gick ju iförsig sådär men ölen smakade som öl och den susade ner i strupen :o) vidare sen till "skorpan" (skrapan) (vi bor där) och ja vi bokstavligen sänkte en hel 75:a & den var stark... Kortspel och galenheter (bilder kommer sen när jag kan stå upp) gjorde mig lite rund om knölarna så utgången som var relativt planerad kan dock verka oplanerad nu när jag tänker efter blev aldrig av...  Danne,petter och frank fick gå ut själva medans jag brottade ner mig under täcket och slocknade på momangen ;o)

Jag- har ingen aning när D kom hem, men han är här nu iaf hahaa, hoppas aldrig någon bryter sig in här för jag hade nog inte vaknat.. hundarna som ska vakta skäller hela dagarna men aldrig på natten, måste byta strategi tror jag så de skäller vid rätt tidpunkt istället :o)

Jag måste vila lite till nu och knapra lite piller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0