Post?! Vattenläcka?!

All denna post?? Man tror det ska komma nått och så gör det inte det fast det borde! Vad gör man?? Jo.. man traskar/slängs runt i snyran upp till kvartersvärden och ber om hjälp, då det är min granne som har samma efternamn som får all min post!!!!! ursur!! inkompetenta postmänniska!

Men min kära vänliga kvartersvärd hjälpte mig och mycket riktigt så fanns all min post i hans fack och min granne har dessutom flyttat så han kunde ju inte ha öppnat. Men summan av kardemumman så tog han bort grannens skylt och vi hoppas på vidare att den gulblåa kan träffa rätt!!

Fick just avbryta här då det knackade på dörren.. Guess who??
haha kvartersvärden igen (han gillar mig ;o)
Vattenläcka i lgh under mig och massa andra lgh i huset men nu vill de kolla i min lgh vart det kommer ifrån, och jag som trodde jag skulle klara mig men icke!!! Och när?? I morgon kl 08.00 :o) haha min vanliga otur..........




jaja får se hur omfattande detta blir nu då!

Simma lugnt!! hahahihi

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha är det ni som orsakat vattenläckan i hela huset =)

2010-01-27 @ 17:54:07
Postat av: Elin

haha jag hoppas inte det ;o)

2010-01-27 @ 18:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0