kan inte sova...

Jag kan inte sova, har vart vaken sen 05.00 och bara legat och vänt och vridit på mig...
Jag är egentligen jättetrött men somnar givetvis inte om..... Det va iförsig rätt underhållande och ligga och lyssna på alla som kom hem från krogen och gick vinglandes in i väggar och dylikt :o) haha....

Alla sover för fulla muggar här och Wilma snarkar ljudligt!!!! Hon har bäddat ner sig under överkastet i soffan så det är bara en stor hög som låter och rör sig metodiskt upp och ner.. haha hon e söt den lille...

Undra om jag kanske ska göra ett insomnings prov en gång till man är trots allt ganska ensam så här tidigt bara katten som är igång....

GodMorgon/GodNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0