handlat..

Nu har jag tappert handlat lite mat med hjälp av D, annars hade jag kreverat!
O Halt va de som bara den...




Ska starta med plugget igen nu, om de ändå kunde sluta borra i väggarna häromkrig..
Det har tydligen vart någon form av vattenläcka i huset, så de försöker hitta den. Lycka till!! 16 våningar hhaha....

Evigt letande eller borrande rättade sagt!

Värmen har också slgits ut hos typ 25 lägenheter så de har fått bilfläktar som kompensation så länge guuud va kallt de måste vara, stackare... Dessutom hade hela huset strömavbrott häromdagen utom Entre och sv plan OCH  där bor vi =) så Danne o jag hade super ljust och super varmt o sen gick vi o bastade hii, vetskapen om hur svart huset verkligen var fick vi senare när vi va ute med hundarna och ENBART vårat fönster lyste, jag garvade sönder :)

Så kan det gå när inte haspen är på, men är haspen på kan det gå så ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0