Haha

Såg just att jag betalat "paketpris" när jag betala Pavos kastrering, håll med de e skit kul!!! även fast det är lite låågt.....
haha...
Så kan man ju inte skriva eller så måste jag sluta tolka, kan ju vara det..

Idag är det fulfart igen fast trångt med 32 kvadrat och tratt!! har fått hoppa och flytta oss en del haha, han är som en bulldozer :)

Har vart på stan en stund idag, inhandlat nya sängkläder vilket resulterade i kaos... ahh så arg när jag kom hem och packade upp, det var KINGSIZE!! min säng är förövrigt 1.20m LITE skillnad i bredd, så jag fick vackert släpa mig tillbaka och byta. Det vart bättre efteråt och riktigt snyggt.. Bilder kommer snart :)

Kommentarer
Postat av: Ems

Haha snyggt, är det Dannes tur nu oxå ?? haha

2010-01-06 @ 10:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0