GODMORGON!!

Karin:nu har jag vaknat haha!! Jag var lite sen på att dra mig upp ur sängen idag.... Gott att sova lite plus att det va ett jvla liv i korridoren i morsen... SNORBARN!!! Vi kom hem halv tre från Cattis och vi hade verkligen en toppen kväll... Sen när jag skulle borsta tänderna så vart hundarna helt galna så ja kollade ut i dörrhålet och ser en kille stå o försöka pissa mot väggen, Elin blev arg haha och slet upp dörren och undrade vad idioten höll på med, han vart inte riktigt beredd på det och drog, återigen SNORBARN!!!!!! sen somnade vi och vaknade halv sju av att någon skrek i korridoren helt hysteriskt såå D flög upp och rusade ut då var det nån jävla idiot som stod och slog sönder ett bord i korridoren och blödde förfullt. Så D talade om för honom vilken idiot han var och tvingade honom att städa upp :o) haha killen lydde trots allt och städade upp.. Ahh  ibland blir man s¨å trött vilka idioter det finns och hur gamla är dem igentligen ?! jo studenter som ska vara vuxna och ut i arbetslivet snart!!!! ett ord: IDIIOTER!!!!!

Vaknade upp vid halv elva igen... TRÖTT!!!!! men jag har bakat bröda iaf som blev mkt goda, hade en deg i kylen under jäsning under natten.. Gott med nybakat till frulle :O) lyx!!

Nu ska vi plugga lite och sen film ikväll..

Bilder på sovrummet kommer för jag hittar inte usb sladden :o) och Karin snabba cash ska jag se i kväll jag återkommer :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad skönt, nu är ordningen återställd. Jag har ju för tusan väntat hela morgonen på dig!! Haha men shit är folk helt galna? Pissa i korridoren, slå sönder grejer. Suck! Tur att de inte blev bråk i alla fall!



Jaha de var ikväll bion, spännande! Jag väntar på ett utlåtande då. Fem av fem toasters?



Härligt med vin och ostkväll, då vet jag att du trivdes. Det som oroar mig är om D verkligen blev mätt?



Puss

2010-01-31 @ 13:01:27
URL: http://karinberntsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha han fick ordentligt med käk innan vi gick så han inte skulle äta dem ur huset =) haha.... Jodå allt är lungan här återkommer med mackorna ;o)



Pussssar!!!! ring när du kan

2010-01-31 @ 13:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0