från -21 till -16

brrrr jag fryser en aningens om mina fossingar... Och dessvärre måste jag gå ut med djuren nu och det är så kallt att andas...

NU är vi färdiga med tapeten och det blev sååå snyggt!! D gjorde ett grymt jobb! Sängen är tillbaka på plats och jag ska bara städa upp lite runt omkring här så man kan röra sig igen :o)
Så himla mysigt med ett snyggt sovrum! Primaballerina!

Måste dock omorganisera lite med resten av grejorna som typ tavlor o lite sådär, jag vet inte riktigt var jag ska placera dem men jag får prova mig fram eller alternativt knö in dem i garderoben...

Ikväll blir det vin-mys alabama, kanske lite gottans ost oxå om man har tur!
I morgon blir det Bio med brorsan och hans tjej himla mys det med...
Snabba Cash är det som gäller och jag hoppas och har hört att den ska vara grym och min älskade heting spelar ju huvudrollen,, yeeeahh!!!!!



can´t wait.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0