femton sjömän på dömanskista åhåhå och en flaska rom!

Nej... SÅ illa är det inte :)

Kom precis hem från en långpromenad med Bardia och Danne, mycket trevligt  :o)
Trött i både benen och huvudet nu, de tjötar ju så förbannat.. hihi ;o);o)
Kan vart så att jag försökte överrösta dem med mitt telefonpratande med sofie, men min hesa kraxande röst ville inte riktigt så jag var tvungen att skriiiika, ja va gör man inte för att bli hörd här i världen ;o)

Ska föröska sova lite efter förra natten då jag bara sov typ 2 timmar..
Jag är dock inte trött så vi får väl se.. Igår natt kolla jag på tvåan i falk serien och idag trean, i morgon fyran hihi.. TORSK!!!! verkligen torsk på svenska kriminalare :0)
UNDERBART

Sov så gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0