Everything and nothing...

Jag tvekar skarpt på att jag kommer ihåg vad jag nyss läst i de 48 sidor jag bläddrade igenom......
Samspel i grupp ÄR en bra  bok men kurslitteratur är alltid kurslitteratur och det är förbannat jobbigt att läsa.. Det är ju ingen roman direkt! Men som tur är så är den inte så tjock iaf, fast vi har några matiga till att blinka igenom....
Jag ska ta ett kapitel till idag sen är målet uppnått, det är ett jädra tjöt om att nå sitt mål hela tiden but guess what?? det är sant ;o) Målinriktat! målinriktad! Målad! Målning! Målmedveten! Mål! Lägga Mål! ja ni ser Mål är bra!!! :o) fiffigt!!

Hur som helst så borde min nya livstil medföra lite mer planering och lite mer struktur.. Man måste börja i en ände annars börjar man inte alls, så sakta men säkert riktar vi oss mot en ny sundare metal och fysisk livstil.. hell yeeah!!!




Fire!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0