Å vart har jag varit då??

Hej o hej och tillbaka efter en tripp till Floda :)
Det var en överraskning till ett 30-års kalas så jag ville inte skriva något innan..
Men vi har haft en superhelg, med ett jättetrevligt kalas och sviterna från gårdagen sitter kvar!!
Vi åt och åt och drack o drack, det var så mysigt att träffa alla, ibland så träffar man inte varandra på så länge och då blir det så himla mysigt att prata igen och höra vad alla gör osv.. kanonkväll!!

Nu har vi kommit tillbaka till skövde och sitter enbart och slappar i soffan, jätteskönt då man är rätt slut nu och min hals gör sjukt ont igen, vilket suger fullständigt Och jag är hes som bara den, kraxa!! :S
så jag fortsätter med mitt Te och soffliggande en stud till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0