2010

Nytt år är det och nu bör man öva på att dels komma ihåg det och dels att kunna skriva det korrekt :)
det är alltid lika jobbigt att komma till sans med detta..

Så idag iaf har jag haft en alldeles underbar dag med Karin, vi vaknade vid elva snåret och masade oss ner till Kaffet :D Alltid lika nöjd med morgon kaffet...... Sen gick vi en långpromenad med hundarna en och en halvtimma var vi ute, friskt och skönt och alla skötte sig kanon! För ovanlighetens skull borde väl tilläggas!
Sen åt vi lunch och myste innan Karin åkte hem för att sedan tre timmar senare hämta upp mig igen för en tripp till Göteborg och ett restaurant besök!!! mmm det var super gott och super trevligt, vi var några gamla filurer som strålade samman ;) riktigt lyckat!


Summan av denna dagen blir alltså Godkänd med bravuu!!!

Nu ska jag sova för i morgon bär det av till Skövdeland och mot seriösare tider ;)

Kramar och Godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag håller helt med, korvas! Supermyset!



PUSS

2010-01-03 @ 09:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0