Workout!

Nu ska jag bogsera mig genom snön till gymmet :o)
åhhå de ska bli så skönt att få ur all energi ur kroppen nu..
Sen blir det brödbakning då det är fullständigt rensat i frysen.... det blir nog ciabatta idag för det är ju alldeles grymt gott... Har vart på ungdomsmottagningen och insett att man fan börjar bli gammal då de säger att: JA de va ju tur att du kom nu för när du fyller 25 är det kört! haha tackar och bugar.. stort!!...
Hahah så är det, det är med andra ord dyrt att bli äldre..
Har också införskaffat 5 kg mjöl på vägen hem så jag lär ju INTE behöva köpa det på ett tag igen, tungt att bära men lätt värt! 
Nu åker mina sexiga pants på och "biff" linnet :o) Gymmet: here i come!

hahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0