Vindruvor & Te..

Känner mig en aningens sleten efter en intressant dag och lite små stressig... Har precis klarat av berget med tvätt som nästan tog kål på mig och vart på ett hårt pass på gymmet som förmodligen kommer att påverka mina resultat i morgon! Med resultat upprepat dööläge!!

Jag har en massa på schemat denna veckan men har glömt att skriva upp hälften så jag hoppas innerligt att de poppar upp i huvudet on time!!
Ett förbannat hett tips är attinte skriva lappar och sen glömma var du lägger dem....


Sitter här på min stol vid bordet och mumsdricker på mitt goda te :o)




Godaste i stan!!!


Ska slurpa i mig det sista och bädda nytt i sängen och ta en dusch, sen ska jag bara slinka ner och somna..

Sov Så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0