Trevligt!

Var hemma hos min gooa vän Carlos och fick lite middag och hjälpte han att skruva upp ett bord, gör snyggt må jag säga, passade så fint så! Maten var jättegod och jag blev introducerad till kokosmjölk vilket inte vart min favvo men det var kanon gott!! Karin du hade så rätt :o)
Sen stövade jag iväg med Cattis och Jocke på promenad till netto, det var toppen att få hjälp med hundarna och lite sällskap i snöandet :o)

Nu är jag fullkomligt slut och ska baka lite scones och mysa ner mig i sffan och med lite tv tittande, det är jag värd nu när jag är så trött!!



Kommentarer
Postat av: Karin

Har grisar börjat flyga? Haha Shit fick du middag!!Av Carlos? Och det var gott?Haha härligt, Snuffsi!

Ja jag säger ju det, i början är man fett sketisk men sen så är man fast!



Mys mys!! PUSS

2010-02-02 @ 20:41:06
URL: http://karinberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0